Liz [Archive] - BabyUniversity.com - Baby and parenting forums and reviews

: Liz


Pages : [1] 2 3

  1. A "journal"....really?
  2. Californication.....
  3. Catching up
  4. No No No! Personal information compromised!
  5. Caleb's allergy results are in.....
  6. Allergic to WHAT?
  7. Got to see the Taurus XL Launch.....
  8. Getting VERY excited--Disney, here we come!
  9. Updates from Cali....WITH PICTURES!
  10. Packing, Packing and more Packing...
  11. I got the job!
  12. I'm home...BRRRRR!
  13. See ya next week....I'm off to Japan
  14. It's FRIDAY! YES!
  15. It's been awhile...
  16. I'm a nervous wreck and getting depressed....
  17. Haven't been updating....
  18. Here we go again....
  19. Friend Requests....not trying to be rude...
  20. Wish us luck...Tornadoes on the way
  21. I thought of you today.....
  22. You rang.......
  23. My little corner of the world....
  24. What a wonderful day.........
  25. Are you f*cking kidding me?
  26. Loving Christmas Time.....
  27. Is there such a thing as a fingernail fairy?
  28. I'm dreaming......of a white.....
  29. Updates and a flight out of here....
  30. Weekend of fun....coming right up
  31. Been around......not up to posting though
  32. WOW! This IS a small world!
  33. WOO Freakin' HOO
  34. Hey Lady!
  35. My neighbor is an @$$
  36. My Mother's Day gift.....
  37. Crying.....Why?
  38. WTH! NO--I can't believe he just did this!
  39. I'm SO proud of myself!
  40. Liz's life update......and I'm leaving!
  41. Snow Day....
  42. Just Life....
  43. Sick Sick Sick
  44. I'm HOME
  45. I'm in ENGLAND
  46. Oh YEAH!
  47. NO NO NO NO.......You've GOT to be kidding me!
  48. Christmas away from home......
  49. Another week gone
  50. Lizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!
  51. Thank You!!!!!!!!!!!
  52. Help me with VACATION PLANS....
  53. It's December 1st..............Do you know what that means?
  54. Day off........another rainy one.
  55. Rainy day in the Middle East
  56. Uh Oh.....
  57. Not much to report..........
  58. Greetings from Southwest Asia
  59. Peek a boo!!!!!!!!!!!!!!
  60. I just talked to Liz :)
  61. Well, she is there....
  62. Made it to Germany
  63. Leaving the country today....
  64. Short on time.......ready to leave
  65. Pregnant with twins.......
  66. The ongoing update thread.....it'll all be here!
  67. NO NO NO~~bad news
  68. More about my deployment
  69. 4 day weekend........WOO HOO!
  70. OMG~Really?
  71. I'm deploying.....
  72. Caleb's opthamology appointment was today...
  73. SSSHHHHH.....I'm hiding
  74. Hybernation mode....
  75. WOO HOO! The babies are in!
  76. Caleb's 4 yr checkup........what a downer
  77. YEAH! Keeping my fingers crossed.....
  78. Update from the cornfield.....
  79. Didn't know whether to laugh or
  80. My first "big" day of work....
  81. Well ladies, this is the end of the road for me
  82. It's been 2 1/2 years......I got THE CARD from the GYN/ONC today....
  83. It's 10AM...Is it too early for a Mai Tai and a Prozac?
  84. Family Updates..Exciting News..More exciting news
  85. New bedroom set!
  86. John starts on Monday...
  87. Oh Yeah...Uh Huh...
  88. Going SHOPPING...
  89. Nebraska: Week 1
  90. Getting settled!
  91. Liz...Looking a old pics, makes me ask this question...
  92. We MADE it!
  93. Speaking of goodbyes.......
  94. Found a house!
  95. I hate goodbyes
  96. What's gonna work?
  97. Can't seem to get anything done.....
  98. Talked to John...he's almost there
  99. More money found
  100. OMG OMG...There's SOMETHING stuck in my wall EEK
  101. John is gone
  102. NO! It's gone. I lost it. NO!
  103. See what happens when you don't balance your checkbook......
  104. I'm the coolest "dinner making" mom ever
  105. I need a hemmoroidectomy...
  106. My boys are gone and I'm kickin *ss......
  107. "I see SICK people"
  108. OK, maybe this whole midwest thing isn't for me....
  109. Oh Auntie LIZZY.........
  110. What do the #'s 17 and 173 have in common? THIS SUCKS!
  111. OOOOHHHHH.....I want this house.....
  112. I'm a FIRST TIME aunt!
  113. Before I end up in the hospital.......
  114. I am married to the world's BIGGEST DORK!
  115. Oh YEAH!
  116. I'm glad on my 2nd glass of wine...cause
  117. I am the world's most HORRIBLE mom....
  118. Went to the mall to get my nails done........Came home with a....
  119. It's completely your fault....
  120. One down, 4 to go!
  121. It's MASSAGE night
  122. Very Special Message from Hailey
  123. Where is Waldo...
  124. No Electricity~~DAY 3
  125. Just for the record
  126. I FINALLY see you!
  127. A week so far...
  128. It's been 2 1/2 days
  129. I simply cannot sit here and take it....
  130. Daycare is CLOSED Friday..is this good or bad?
  131. Merry Christmas to ME!
  132. This just makes my stomach turn...
  133. It is....
  134. 2 years~~Cancer FREE
  135. Finally, a "cool" school visit/presentation....
  136. This is the life....
  137. Decisions, Decisions.....
  138. Liz, how is your mom?
  139. My mom is still in Gulfport, MS...I THINK
  140. Gosh Liz...You Are Just the Sweetest!
  141. I did it?
  142. Screw this...........I'm leaving....
  143. For the first time EVER, I'm gonna be an....
  144. WOO HOO! Just 1 more....
  145. WTF???? Did I miss something????
  146. You will never believe this!
  147. Liz Liz Liz!!!
  148. Doing my laundry, and LOVING it
  149. Say it isn't so! Wahhhh Wahhhhh!!
  150. Absolutely SHI**Y Day
  151. Just an update....enjoying my time off!
  152. Looser, looooser, loooooooser
  153. At the risk of
  154. Shacked up at the Doubletree~guess what I have!
  155. Hey Guess What - I Got a Special Delivery This Morning!
  156. Home with Caleb.....need to get to work!
  157. Liz, how could you?! What were you thinking?!?!?
  158. Life...accident update...work...the kids...
  159. This just SUCKS....I was in an accident today...
  160. UG, it's Monday....back to the bump and grind..
  161. Already?
  162. Just checking in....
  163. Dear Auntie Lizzy.....
  164. I DID it! I DID it!
  165. What REALITY SHOW would I most likely appear in?
  166. Hey you. Liz. Helloooooo, anyone in there?
  167. SO! I talk to myself....AND..
  168. Followup with doctor...
  169. OMG, I just realized.....
  170. Now, WHY is it that...
  171. OMG! I just found my DREAM job!!!!
  172. And my job keeps getting better....
  173. Ohmygoodnessyouwillneverguessinamilliongazillionye ars
  174. No No No No No No No
  175. I went to Hanna Andersson today!
  176. Hey, Guess WHAT?!?!?!?!?!?
  177. Proud new owner of
  178. This is an Ebay/Shopping/Savers/Rave thread...
  179. Guess what I'm doing next week!
  180. I don't wanna I don't wanna I don't wanna
  181. Power outage, call to 911, and a mini search party....
  182. I made front page of the newspaper!!!!!
  183. Blood results are back!!!!!!
  184. Well, my yesterday just sucked!
  185. More BAD NEWS for mom....
  186. Follow up appointment, and John's leaving town
  187. I cannot BELIEVE what I did this weekend....
  188. Crap Crap Crap
  189. I KNEW something was wrong when she called TWICE
  190. You know it's bad when.....
  191. My LONG awaited Friday......at the ER!
  192. Is it FRIDAY yet?
  193. MIL and SIL got in late last night.....
  194. So, what's been going on with LIz?
  195. Lizzy, Lizzy-Poo...
  196. It's NOT ME on YAHOO!
  197. This was pretty cool......My Starbucks experience...
  198. Going home today
  199. At my moms now...
  200. "I think we're alone now..."
  201. Hey woman!
  202. WOO HOO! Guess how I'm spending MY Friday night...
  203. Thank You!!
  204. Argh!!!! Noooooo
  205. We're not going....
  206. If you can't beat 'em.....join 'em
  207. Thank You, Liz!
  208. Hey Lizzy!!
  209. It was just another manic Monday......
  210. What a LLLLOOOONNNNNGGGGG day...
  211. Oh, remember my pregnant cousin who needed prayers?
  212. Back online...
  213. Me too
  214. It's finally FIXED!
  215. I feel like I've been beat up!
  216. Today's the big day....
  217. Got the phone and cable transferred...
  218. I'm SSSSSSOOOOOOOO tired....
  219. Well, looks like we'll be packing up the house...
  220. My brothers house was broken into
  221. An Ebay kinda day......and single parenting it!
  222. Happy Birthday Liz!
  223. hey...where is it?
  224. He got it
  225. HEY! Guess what's cool to do at 4AM?
  226. Why am I disappointed about this?
  227. My brother was in the paper!!!
  228. Hey Liz, since ya asked....
  229. Happy Holidays Liz!
  230. John FINALLY got a call....
  231. It's time to admit my addiction
  232. Guess who I'm talking to
  233. Playing Santa.......I can't wait
  234. Ho Hum.......Just an update.......
  235. I experienced the COOLEST thing this morning.....
  236. OOPS! I killed Santa Clause!
  237. Uuuuuuuuuuuugggggggggggg
  238. I WAS going to go home...
  239. 12/??? An update..........
  240. I need a valum and a stiff drink after today.......
  241. I'm not really mad that I didn't get the job, I'm rather pi$$ed that
  242. Have you heard anything yet?
  243. Stupid Argument..
  244. My Interview.....
  245. Good Luck This Morning Liz!!
  246. Hey, Liz !!
  247. I'm getting SO EXCITED........
  248. The boys' Christmas list
  249. A little bummer....
  250. I got it.....I got it